Zarząd Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi w dniu 29.05.2023 r. podjął Uchwałę Nr 7424/2023 w sprawie przyznania dotacji na realizację zadania o nazwie „Montaż instalacji fotowoltaicznej na budynku Powiatowego Urzędu Pracy”.
Kwota otrzymanej pomocy finansowej w formie dotacji wyniosła 76 832,00 zł.
Całkowita wartość inwestycji wyniosła 96 041,00 zł.
Prace objęły:
- wykonanie dokumentacji projektowej;
- zakup i montaż instalacji fotowoltaicznej;
- promocję projektu.
Wszystkie czynności wykonano pod nadzorem osoby uprawnionej.
Dzięki temu uda się wytworzyć energię elektryczną w ilości nie mniejszej niż 18,73 MWh/rok oraz na redukcję emisji zanieczyszczeń do atmosfery w postaci:
- emisji pyłu – 0,412 kg/rok;
- SO2 – 9,459 kg/rok;
- NOx - 9,459 kg/rok;
- CO – 4,439 kg/rok;
- CO2 – 13 260,84 kg/rok.
Pod poniższym linkiem znajdą Państwo wszelkie informacje dotyczące podmiotu udzielającego dofinansowania, a także informacje o aktualnościach i naborach.