Iwona Dąbek Starosta Zgierski
Sprawuje nadzór nad realizacją zadań:
a) Biura Kontroli,
b) Audytora Wewnętrznego,
c) Biura Powiatowego Rzecznika Konsumentów,
d) Powiatowego Centrum Zarządzania Kryzysowego,
e) Obsługi Prawnej,
f) Inspektora Ochrony Danych,
g) Geodety Powiatowego,
h) Inspektora Bezpieczeństwa i Higieny Pracy,
i) Pełnomocnika ds. Informacji Niejawnych,
j) Wydziału Rozwoju,
k) Biura Zamówień Publicznych,
l) Powiatowych jednostek organizacyjnych nieprzydzielonych do nadzoru Wicestarosty lub Członków Zarządu.
Sebastian Dunin Wicestarosta Zgierski
Zakres zadań i obowiązków:
1. Koordynowanie realizacji zadań powiatu w zakresie:
- administracji archtektoniczno-budowlanej,
- promocji powiatu,
- realizowanymi przez Wydział Architektury i Budownictwa oraz Biura Promocji
i Redakcji Gazety Powiatowej w powierzonym zakresie.
2. Współdziałanie z naczelnikiem Wydziału Architektury i Budownictwa oraz Kierownikiem Biura Promocji i Redakcji Gazety Powiatowej, realizujących wyżej wymienione zadania oraz Biura Inwestycji, Biura Informatyki i Bezpieczeństwa Informacji, Wydziału Drogownictwa w wykonywaniu ich stałych obowiązków oraz bieżących zadań wynikających z uchwał Zarządu i Rady Powiatu oraz wniosków komisji Rady, w tym w szczególności:
1) w przygotowywaniu projektów uchwał Zarządu i Rady Powiatu,
2) w przygotowaniu okresowych informacji dla Zarządu, Rady Powiatu
o działalności Zarządu Powiatu oraz innych wynikających z planu pracy Rady.
3. Nadzorowanie działalności Wydziału Architektury i Budownictwa, Biura Promocji i Redakcji Gazety Powiatowej, Biura Inwestycji, Biura Informatyki
i Bezpieczeństwa Informacji, Wydziału Drogownictwa, a także koordynowanie ich działalności w celu prawidłowej realizacji zadań, a w szczególności nadzór nad realizacją uchwał Zarządu i Rady Powiatu oraz nad rozpatrywaniem wniosków komisji Rady, wniosków, interpelacji radnych oraz skarg i wniosków, wpływających do Starostwa.
4. Uczestnictwo w posiedzeniach Zarządu i Rady Powiatu.
5. Pełnienie funkcji reprezentacyjnych w imieniu Starosty.
6. Przyjmowanie interesantów w sprawach skarg i wniosków w zakresie koordynowanych zadań powiatu.
7. Podejmowanie inicjatyw i przedsięwzięć w celu pozyskiwania środków na realizację zadań statutowych.
8. Wykonywanie innych zadań powiatu i Starostwa zgodnie z dyspozycjami Starosty.
Joanna Mariankowska Członek Zarządu
Zakres zadań i obowiązków:
1. Koordynowanie realizacji zadań powiatu w zakresie:
- promocji i ochrony zdrowia,
- pomocy społecznej,
- wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej,
- polityki prorodzinnej,
- wspierania osób niepełnosprawnych,
- polityki senioralnej,
- przeciwdziałania bezrobociu oraz aktywizacji lokalnego rynku pracy.
2. Współdziałanie z Powiatowym Urzędem Pracy, Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie oraz Centrum Medycznym Boruta, realizującym wyżej wymienione zadania, w wykonywaniu ich stałych obowiązków oraz bieżących zadań wynikających z uchwał Zarządu i Rady Powiatu oraz wniosków komisji Rady, w tym w szczególności:
1) w przygotowywaniu projektów uchwał Zarządu i Rady Powiatu,
2) w przygotowaniu okresowych informacji dla Zarządu, Rady Powiatu
o działalności Zarządu Powiatu oraz innych wynikających z planu pracy Rady.
3. Nadzorowanie działalności Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie, a także koordynowanie działalności w celu prawidłowej realizacji zadań, a w szczególności nadzór nad realizacją uchwał Zarządu i Rady Powiatu oraz nad rozpatrywaniem wniosków komisji Rady, wniosków interpelacji radnych
oraz skarg i wniosków, wpływających do Starostwa.
4. Uczestnictwo w posiedzeniach Zarządu i Rady Powiatu.
5. Pełnienie funkcji reprezentacyjnych w imieniu Starosty.
6. Przyjmowanie interesantów w sprawach skarg i wniosków w zakresie koordynowanych zadań powiatu.
7. Podejmowanie inicjatyw i przedsięwzięć w celu pozyskiwania środków
na realizację zadań statutowych.
8. Wykonywanie innych zadań powiatu i Starostwa zgodnie z dyspozycjami Starosty.
Justyna Romanow-Przybylak Członek Zarządu
Zakres zadań i obowiązków:
1. Koordynowanie realizacji zadań Powiatu w zakresie:
- transportu zbiorowego i dróg publicznych,
- geodezji, kartografii i katastru,
- gospodarki nieruchomościami,
- gospodarki wodnej,
- ochrony środowiska i przyrody,
- rolnictwa, leśnictwa i rybactwa śródlądowego,
2. Współdziałanie z naczelnikiem Wydziału Komunikacji, Geodezji, Kartografii
i Katastru, Gospodarki Nieruchomościami, Ochrony Środowiska, Rolnictwa
i Leśnictwa realizujących wyżej wymienione zadania, w wykonywaniu
ich stałych obowiązków oraz bieżących zadań wynikających z uchwał Zarządu
i Rady Powiatu oraz wniosków komisji Rady, w tym w szczególności:
1) w przygotowywaniu projektów uchwał Zarządu i Rady Powiatu,
2) w przygotowaniu okresowych informacji dla Zarządu, Rady Powiatu o działalności Zarządu Powiatu oraz innych wynikających z planu pracy Rady.
3. Nadzorowanie działalności Wydziału Komunikacji, Geodezji, Kartografii
i Katastru, Gospodarki Nieruchomościami, Ochrony Środowiska, Rolnictwa
i Leśnictwa, a także koordynowanie ich działalności w celu prawidłowej realizacji zadań, a w szczególności nadzór nad realizacją uchwał Zarządu i Rady Powiatu oraz nad rozpatrywaniem wniosków komisji Rady, wniosków, interpelacji radnych oraz skarg i wniosków, wpływających do Starostwa.
4. Uczestnictwo w posiedzeniach Zarządu i Rady Powiatu.
5. Pełnienie funkcji reprezentacyjnych w imieniu Starosty.
6. Przyjmowanie interesantów w sprawach skarg i wniosków w zakresie koordynowanych zadań powiatu.
7. Podejmowanie inicjatyw i przedsięwzięć w celu pozyskiwania środków na realizację zadań statutowych.
8. Wykonywanie innych zadań powiatu i Starostwa zgodnie z dyspozycjami Starosty.
Edyta Strumian Członek Zarządu
Zakres zadań i obowiązków:
1. Koordynowanie realizacji zadań powiatu w zakresie:
- edukacji publicznej,
- kultury oraz ochrony zabytków i opieki nad zabytkami,
- kultury fizycznej i turystyki
2. Współdziałanie z naczelnikiem Wydziału Oświaty, Kultury, Sportu i Turystyki, realizującym wyżej wymienione zadania, w wykonywaniu stałych obowiązków oraz bieżących zadań wynikających z uchwał Zarządu i Rady Powiatu oraz wniosków komisji Rady, w tym w szczególności:
1) w przygotowywaniu projektów uchwał Zarządu i Rady Powiatu,
2) w przygotowaniu okresowych informacji dla Zarządu, Rady Powiatu
o działalności Zarządu Powiatu oraz innych wynikających z planu pracy Rady.
3. Nadzorowanie działalności Wydziału Oświaty, Kultury, Sportu i Turystyki oraz jednostek nad których działalnością Wydział sprawuje nadzór, a także koordynowanie ich działalności w celu prawidłowej realizacji zadań, a w szczególności nadzór nad realizacją uchwał Zarządu i Rady Powiatu oraz nad rozpatrywaniem wniosków komisji Rady, wniosków interpelacji radnych oraz skarg i wniosków, wpływających do Starostwa.
4. Uczestnictwo w posiedzeniach Zarządu i Rady Powiatu.
5. Pełnienie funkcji reprezentacyjnych w imieniu Starosty.
6. Przyjmowanie interesantów w sprawach skarg i wniosków w zakresie koordynowanych zadań powiatu.
7. Podejmowanie inicjatyw i przedsięwzięć w celu pozyskiwania środków na realizację zadań statutowych.
8. Wykonywanie innych zadań powiatu i Starostwa zgodnie z dyspozycjami Starosty.